Studiosektionen

Studiofotografering

Helsingborgs fotoklubb har en egen studio där medlemmarna har möjlighet att hyra lokalen.
Vi träffas också varannan Onsdag för att lära av varandra.

Vi har ont om nycklar i klubben! Ni som har nyckel och vet med er att ni inte använder den kan väl vara vänlig att lämna tillbaka den eftersom vi har kö till nycklarna. Om du vill behålla nyckeln - glöm inte att det då tillkommer en "nyckelavgift" på 100:- per år. Jag kan inte se att någon har betalat den i år... Hälsningar från kassören

VI är ett glatt gäng på ca 20 medlemmar i denna grupp.
Ni är mycket välkomna att gå med först i Helsingborgs Fotoklubb, därefter kommer ni till vår studio-sektion.
Kolla även Facebook vad som händer.

I vår studio-sektion skapas olika typer av fotoprojekt under terminens gång av medlemmarna.
Där vi t.ex. tittar på olika bilder och försöker göra en egen tolkning hur denna bild har skapats.
Av den bild vi tagit fram gemensamt, skapas en ny tolkning. Efteråt samarbetar vi tillsammans för att ta fram den nya tolkningen.
Det är allt från modeller, djur och andra föremål.

Vi vill gärna att ni mailar 1-2 bilder efter varje fototillfälle så vi tillsammans kan skapa en bildbank med studiobilder.
Maila till;

studio.hbgfotoklubb@gmail.com
Skickar ni många eller stora filer så använd er gärna avWe Transfer.Facebook

Studioansvarig Louise Laurell.

Program finns HÄR.

SÅ FÖR ATT VARA TYDLIG SÅ SKA ALLA SOM BOKAR STUDION FRAMÖVER HA FÅTT EN GENOMGÅNG MED VÅRA NYA BLIXTAR MED TILLBEHÖR!!!

Det är eget ansvar att se till att man deltar vid dessa tillfällen. Det kommer att hållas 2 tillfällen för detta per termin.

Hoppas att vi ses. Mvh Louise

Bokning av studion för medlemmar. Mer info Logga in på Gmail Användarnamn: boka.hbgfotoklubb@gmail.com
Lösenord: fotostudio 2019. . Det går nu bra att betala studiobokning med Swish 123 107 01 92

Scanna koden här bredvid 100 kr 2 tim, 200 kr 4 tim